gopro hero3+

Hej! Ny på forumet.
Kanske ligger en tråd men skapade en egen.
Jo nu till min fråga är alltså om någon har en hero3+ och har nå problem med dom?
Jag har ett problem med att jag kan inte se filmerna när jag har filmat och inte under tiden jag filmar med min gopro hero3+ heller. Alltså jag har den kopplad till telefonen och det är en Sony z1. Vad är problemet?
Och vad kan ni rekommendera för inställningar?
Mvh
 
Kan helt klart bero på att den filmar i 4k och du måste ladda ner en spelare som stödjer 4k om det finns.. Vet att Samsung note 3 filmar och stödjer 4k
 
Sannolikt så filmar du inte i 4k, om du inte har ställt in den så. Som standard lägger den sig på 1080 vill jag minnas. 4k har för låg fps för att vara användbar när man rör

Fungerar Wifikopplingen mellan GoPro och mobilen i övrigt? Den kan vara lite laggig ibland, och kvalitén är aldrig speciellt bra om du streamar direkt från kameran.

Tänk på att det är ett läge för vanligt Wifi, och ett läge för att ansluta till appen.
 
Lcd touch

Idag köpte jag en GoPro lcd bacpac touch. Har lästt på många forum att den var inte kompatibel med Hero 3+. Jag tänkte köpa den ändå eftersom jag vill ju gärna se det jag filmar eller fotograferar. Åkte ner till sport affären XXL och köpte för 899:-.

Hade tänkt lägga 1295:- på Komplett.se, så priset var helt suveränt. Åkte hem och packade upp för att bli glatt förvånad! Eftersom Hero 3 skalet följde med, så kunde jag bara lägga i min 20% mindre Hero 3+ i Hero 3 skalet och problemet var löst!

Jag rekomenderar varmt denna lilla manick, alla backdoors var inkluderade i paketet, även några nya mounts!

Ha de

Macscot
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
lainen89 Inköp av GoPro Hero 3, vilken version? Fototeknik 3
vastero GoPro-tipsotrix Fototeknik 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...