• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare söker skridskokompis i Sthlms-området

Hej!

Jag har just införskaffat mitt första par långfärdsskridskor och söker nu ngn som vill följa med mig ut på isen (gärna i helgen :), fast allt är av intresse).

Jag är som nämnt helt nybörjare så det vore bra om ni har stort tålamod... Vad jag dock kan erbjuda är ett mycket trevlig sällskap med gott humör, hembakade kakor och massor av äventyrslust.

Det spelar ingen roll vilken nivå ni är på (även om jag naturligtvis skulle uppskatta bra tips hehe).

Gott nytt år!

//Elle
 
Långfärdsskridskor är kul!

Hej hopp!

Var ute på Brunnsviken med en trevlig "Utsidare" igår och kan säga att långfärdsskridskor är kul! (Men även lite nervöst kring tunn is... hehe)

//Elle
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...