• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Resekompisar Facebookgrupper?

Tjenixen, som rubriken lyder, någon som har koll om det finns några bra grupper på Facebook där man hittar sällskap uppe till fjälls?
 
Tjenixen, som rubriken lyder, någon som har koll om det finns några bra grupper på Facebook där man hittar sällskap uppe till fjälls?

Öh, är inte syftet med denna del av utsidan just att finna reskompisar?

Jag tycker det känns lite som att gå in i mataffären och fråga om de känner till några bra mataffärer - eller tillför facebook något speciellt som inte finns här på utsidan? Något jag inte ser...

Varför inte prova här?

Lycka till!

/Patrik
 
Öh, är inte syftet med denna del av utsidan just att finna reskompisar?

Jag tycker det känns lite som att gå in i mataffären och fråga om de känner till några bra mataffärer - eller tillför facebook något speciellt som inte finns här på utsidan? Något jag inte ser...

Varför inte prova här?

Lycka till!

/Patrik

Jo, jag har letat här på utsidan och hittat resesällskap. Nackdelen är den att många är väldigt inaktiva och det går mycket fortare att få respons på Facebook...

Ha det!
 
Det är lite mindre aktivitet här men folk som man börjar prata med är verkligen intresserad.
Har träffat många (vandrings) kompisar just över utsidan.

På facebook är det direkt hundra personer som klickar på "gillar" och skriver en liten kommentar men till slut är det mestadels ingen som menade det på allvar.

Det är mina erfarenheter iaf.
 
Det är lite mindre aktivitet här men folk som man börjar prata med är verkligen intresserad.
Har träffat många (vandrings) kompisar just över utsidan.

På facebook är det direkt hundra personer som klickar på "gillar" och skriver en liten kommentar men till slut är det mestadels ingen som menade det på allvar.

Det är mina erfarenheter iaf.

Håller med, har också träffat på nya vänner här på utsidan och har haft mycket hjälp och mycket intressanta diskussioner om utrustning och idéer.
Men när det kommer till just resesällskap så tycker jag att utsidan ligger i lä och det är lättare att hitta folk på facebook och det är lättare att få upp ett gott snack där..

Vi verkar ha lite olika erfarenheter isåfall. Sökte efter tips på sidor och ville egentligen inte ha någon speciell diskussion om vad som är bäst.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
albin90 Letar friluftsintresserade resekompisar Reskompis 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...