1 vecka charter i November med crawlkurs?

Någon som kan tipsa om en enveckasresa charter som erbjuder crawlkurs eller personlig simtränare ("per timme") för vuxna i November månad. Får inte vara "endast vuxna"-hotell då även barnen åker med. Då det bara är en vecka får det inte vara alltför många tidzoners avvikelse från CET.
Har pratat med både TUI och Ving men de erbjuder inte crawlkurs i November - finns bara under sommaren samt på jullovet, men INTE i November.

Tacksam för tips.

/Patrik, som inte kan crawla, ännu
 
UCPA har inga crawl-resor så vitt jag vet. Aldrig heller hört talas om simmar-resor heller. Det vanliga brukar ju vara snorkling-, dykning- och surf-resor, om vi nu håller oss till vattenbaserade aktiviteter.

Det du annars kan göra är att gå en crawlkurs nu fram till november här hemma och sen ser du till att det finns en vettig pool dit du åker i november, så kan du träna själv där.
 
UCPA har inga crawl-resor så vitt jag vet. Aldrig heller hört talas om simmar-resor heller. Det vanliga brukar ju vara snorkling-, dykning- och surf-resor, om vi nu håller oss till vattenbaserade aktiviteter.

Det du annars kan göra är att gå en crawlkurs nu fram till november här hemma och sen ser du till att det finns en vettig pool dit du åker i november, så kan du träna själv där.

Tack för dina tips men du missar tyvärr målet. UCPA och barn går inte ofta bra ihopa (visst finns undanatag med familjeveckor men grundläget är unga vuxna). Mitt livsschema hemma medger inte crawlkurs i hemmavatten i förväg.

Det jag skulla vilja ha tips om, är det som visas på länken "crawlkurs för vuxna" (kan tyvärr inte direktlänka)
https://www.tui.se/bamse/bamses-simskola/#hotell-med-simskola
fast att det finns i November månad.

Fler tips någon?

/Patrik
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...