Överlevnadsutbildning med barn och vuxna.

Hej! Jag tänkte kolla om det finns några småbarnsföräldrar i Örebro med omnejd som vill är sugna på att öva enkel överlevnadsteknik med sina barn. Mina barn är åldrarna 2,6 och 8 år. Vi åker ut ca 1 gång i månaden och övar tillsammans med våra barn i först och främst grunderna i navigation, eld, vatten och skydd. Jag har bra koll på ämnet och delar gärna med mig av mina kunskaper. Det krävs inga förkunskaper eller särskild utrustning för att deltaga, bara en positiv attityd!

Hello! im looking for other parents in the vincinity of Örebro that want to get out and learn more about how to survive in Swedish nature together with their kids. The aim is to go out at least once a month and together with the children learn the basics in navigation, fire water and shelter. I am a survival instructor and love to share knowledge. You don't need any pre-knowledge or equipment to join. Just a positive attitude.

Send PM or mail to kindborg@hotmail.com
 

Bilagor

  • almaedvin.jpg
    almaedvin.jpg
    144.1 KB · Visningar: 573

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...