Meddelande /profilinlägg?

Jag ställde frågan någonstans tidigare men hittar varken den eller något svar så jag frågar igen: Hur gör jag om jag vill skicka ett personligt meddelande till någon (som inte först har skrivit till mig)? När jag klickar på användarnamnet i en tråd kommer jag till en sida som är mestadels röd, ser inte ut som en profilsida, med användarnamnet och några små "knappar" jag kan trycka på för att se personens inlägg och lite annat. Jag kan inte för mitt liv hitta någonting att klicka på för att skicka privat meddelande. Däremot finns en "knapp" för att göra profilinlägg. Vad är det? Kommer det att synas för alla som har fattat hur man gör för att hitta någons profil?
 

clindh

Forumvärd
Ja detta har blivit lite rörigt då forumet kom med sin egen meddelande och profilfunktion.
Håller på med en förbättring runt detta, klart imorgon..

Profilinlägg kommer jag att dölja, ser ingen poäng med den funktionen. Det är typ som en gästbok.
 
Tack! Då väntar jag tålmodigt och försöker senare. Bra att veta vad som kommer att synas, ibland vill man vara privat och då känns det konstigt om vem som helst kan läsa det.
 

clindh

Forumvärd
Nu har jag styrt upp det där lite, så det finns en länk för "Skicka meddelande" och plockat bort visning av en del personinformation i forumets visning, personlig info visas nu bara via vanliga Utsidan profilsida - som man når via "Visa profil"
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...