Vinnarna klara i fototävlingen December

Och vinnare blev...

Nu är röstningen klar och vinnarna utsedda.

1:a pris går till Robert Fjällborg med bilden "Midvintersol"

2:a pris går till David B med bilden "Halo"

3:e pris går till 113 Nilsson med bilden "Stugan vid..."

Vinnarna är meddelade per e-post.

Stort tack till alla som var med och deltog med så fantastiskt fina decemberbilder.

Här kan du titta på alla bidrag som var med till slutomröstning.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

December är här och det lackar mot jul och nyår. Låt fantasin flöda och hitta på lite roligt denna mörka månad i naturen. Och du - glöm inte kameran!

Calazo förlag sponsrar med priser.

1:a pris boken "Äventyrsfoto - lär dig fotografera som proffsen" + valfri bok ur Calazos sortiment.

2:a - 3:e pris valfri bok ur Calazos sortiment

2012-12-01 13:16   William The Bear
Det här gillar jag, ska absolut vara med. Men har också spridit budskapet på min blogg. Hoppas att ni får in många bra bilder.

Ulf Kvensler har skrivit en psykologisk thriller - Sarek. Du har nu chansen att vinna ett eget exemplar och ett sittunderlag. Chansen är stor då vi ... 1 kommentar
Petzl har just lanserat en ultralätt pannlampa med uppladdningsbart batteri, var med i vår tävling så har du chansen att vinna en. 1 kommentar
Äntligen är det dags för en ny fototävling! Fotografera någon rolig och fantasieggande stubbe och var med och tävla. Calazo förlag sponsrar med ... 2 kommentarer
Cleas Grundsten ha nyss släppt en ny bok Bergtagen - Inspiration för vandrare. En bok som tar läsaren med över sex kontinenter och till ett ... 3 kommentarer