Vi vandrar nästan varje helg ovasettt väder och vind. På sommaren tar vi även fram vår canadensare eller havskajak och tar en tur i en å, sjö eller havet.

Thomas är en stor friluftsentusiast
På hemsidan kan ni beställa en e-bok om 6 unika tips inom vandring och 12 allmäna tips www.traneving.se.

I januari 2012 tilldelades Thomas tillsammans med Helena titeln ÅRETS NÄRÄVENTYRARE 2011.
2013 Adventure Nights
2014-2015 Peak of Sweden
2016 Peak of Denmark

Användarnamn: Traneving

Intressen: Alpinism, Fågelskådning, Klättring, Friluftsmat, Hundspann, Vandring, Turskidåkning, Långfärdsskridsko, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Ridning, Utförsåkning, Resor

2015-08-12

Prova på dag i Friluftsliv för funktionshindrade 22 augusti

Här ska vi vara med och föreläsa. Känner ni någon funktionshindrad som är sugen på att testa på friluftsliv så är denna den perfekta dagen

2014-12-10

Vandring på Västra Vätterleden vid Granvik (etapp 1) - Peak of Sweden

Vi vandrade Västa Vätterleden 25 juli 2014 med start och mål i Granvik (vi gjorde vår egen rundslinga för att komma tillbaka till vår bil).

2014-12-06

Geocaching Peak of Östergötland och Västergötland

När vi var på Västergötlands tak Galtåsen 362 m.ö.h tog vi först en cache vid toppen

2014-11-22

Geocaching på Gotland och Öland

Geocaching på Öland och och Gotland

På dessa öar har lade vi inte ut några egna cacher då det fanns cacher på topparna