Min blogg handlar om allt som har med friluftsliv att göra. Det lär bli mestadels om fiske men även lite olika projekt, foto samt lättpackning.

Gillar uteliv på alla sätt och vis och är alltid nyfiken på nya upplevelser. Ägnar en hel del utetid i min hängmatta. Gillar all typ av vandring men Muddus är en personlig favorit.

Har egen webshop där jag säljer bl.a paracord.
www.paracordshop.se

Användarnamn: peter1969

Intressen: Expeditioner, Fiske, Vandring, Turskidåkning, Litteratur, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Sover gärna i hängmattan. Gillar att elda.

Misstag av mig....

När jag skulle betala in medlemsavgiften så lyckades jag betala in för Bronsmedlem vilket innebar att mina bloggmöjligheter försvann. Det tog ett tag innan jag begrep vad jag gjort men tack vara hjälp från Christer på Utsidan.se så kan jag numera blogga igen.

Jag och dom 2 minsta barnen (Elias 9 och Nadja 7) har varit 4 dagar i Muddus (11-14 juni). Bilder och mer info om den resan kommer senare, när jag hunnit reflektera över allt och sorterat bilderna.

Jätteröding fångad i Laggträsket!

I fredags var det fiskepremiär i Laggträsket och det fångades 2 gigantiska rödingar. Ingen av mig dock.....