Kanske lite om paddling

Kajakpaddlarwannabe, paddlar helst på tur med övernattning på nån liten kobbe.

Tycker skamgränsen ligger på 100 paddeldagar på ett år och mellan 50 och 60 tältnätter. Försöker såklart komma över där även om jag legat under skamgränsen ett par år :)

Kajakpaddling är det stora intresset. Bor i skåne, vilket kanske inte är helt optimalt med tanke på intresset. Funderar på att kanske flytta till nån skärgårdsregion istället.

När jag har lust snickrar jag ibland på hemsidan www.kajak.nu

Tycker tid utomhus räknas!

Användarnamn: eriksjos

Intressen: Friluftsmat, Vandring, Långfärdsskridsko, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Kajakbygge, Gör-Det-Själv, Digitalkameror, Geocaching, soffsurf

Finväderpaddspaddling i November

Vi fick til en riktig fin paddling i Göteborgs södra skärgård tis-onsdag. Vädret bjöd på helt platt vatten och sol. Gött att det kan vara så pass fint i mitten av november.

Morgonskridsko och eftermiddagskajak

Äntligen ute 2013

Lätt att fastna i soffvärmen. Men i helgen kom vi äntligen ut på lite kajaktur. Tvä nätter borta i finfina Blekinge. Temperatur runt nollan, i princip vindstilla och en hel del sol. Klart godkänt start på nytt kajakår!

Ett par mobila novemberbilder

Inte en enda novembertältnatt än så länge, soffhörnan är för skön ;)

Här ett par utebilder i alla fall :)