Producent av dokumentärer, expeditioner, bloggar, foton, böcker och guidar turister då och då.
2018-03-17

Ny Expedition På Gång. Eventuellt

Jag måste säga att den här tiden är svår. Mycket svår. Det händer väldigt mycket nu som påverkar livet framöver och ibland vet jag inte hur jag skall hantera allt. Så jag kan bara göra som jag gjort i hela mitt vuxna liv, när saker och ting blir för svåra att hantera, jag börjar planera för en Expedition på egen hand som skall ge ett välbehövligt perspektiv.

2018-03-09

På sjukhuset i Köpenhamn

Till sist hamnade vi i Köpenhamn. Så den första operationen gick bra! Jag kan bara konstatera läkare och sjuksköterskor, så bra det går på alla nivåer. I allt eländet, så var detta rätta platsen att hamna.

Vi bor nu på ett sjukhem för grönländare i stadens utkanter. Även det helt perfekt och det bästa av den grönländska värmen. Detta är ett stycke Grönland i Köpenhamn med grönländsk personal, grönländsk mat och värme. Helt perfekt. Även en vän från Grönland är här!