Blogginlägg

Sida: Första Föreg. 1 ... 137 138 139 140 141

Fjälltursdagbok Pastavagge mot Suorva

Rapport från min senaste solotur som skulle blivit Pastavagge mot Suorva men blev lite annorlunda Fredag 13/7 Bil till Saltoluokta,mycket vägarbete. Båten över kostade 100kr. Hade min lätta ... Läs mer.. 3

Vill du ta över min start i Fjällräven Classic?

...ja, foten sätter helt klart stopp för årets vända i Fjällräven Classic. I år var målet under 24 timmar, men inte med en svullen fot. Om det är någon som vill ta över min start, så varsågod! Ta ... Läs mer.. 1

Paddla i åska,internetabstinens,Zen-löpning,viktnördande och första dag på jobbet

Åter på arbetet efter 4 lediga veckor,ännu mycket lugnt här vilket känns bra,mjukstart. Vår laddare till internet-grejen tålde inte vara utan ström utan avled i vanlig ordning,grav ... Läs mer..

Innebandyklubba till salu.

Nu lägger jag innebandyklubban på hyllan. Helt klart. Fy fan för att stuka foten. :) Ja, ni som läst de andra inläggen vet ju att jag stukade foten ett par dagar före avfärd till fjällen. HUr som ... Läs mer..

Tekniska och kunskapsmässiga förhinder

Här sitter jag och tvingas tjuvhålla på vandringsberättelser och bilder pga min brister i datorhatering,men nån gång lär jag väl få in dom.Försökt få till det hela gårdagkvällen men inte.. Fortsatt ... Läs mer..

provblogg

Så ska jag prova blogga och inte bara skriva på utsidans forum.Sista fredagen denna semestermånad.Hunnit ut på några fjällturer,men i helgen blir jag nog hemma,rätt regnigt väder. En simtur i sjön på ... Läs mer..

Fint väääääääääääder...

...och jag sitter inomhus och arbetar. Första arbetsdagen efter semestern. Inkorgen svämmar över och från fönstret ser jag folk som paddlar kajak i Klara sjö. Läs mer..

Slut på semestern och första bloggpubliceringen

I morgon börjas det igen. Jobb, jobb, jobb. Fyra veckors semester gick i ett rasande tempo. Snart är det dock slut på löneslaveriet för en tid. Två terminer på Stockholms universitet ska bli ett ... Läs mer..

En blogg till

Va kul! Nu kan man ju blogga här med... Har precis kommit hem efter en finfin paddeltur i ålands skärgård. Läs mer.. 1

Innebandyn besegrad!

Vilken lättnad. Var inne i butiken Rehband Center (Stockholm) och skaffade ett fotstöd till min stukade fot. Kan verkligen rekommendera alla drabbade att pröva. Ger ett utmärkt stöd till foten och ... Läs mer.. 1

Innebandy vs Vandring

Imorgon går tåget till Abisko och tanken är vandring. :)Men i måndags stukade jag foten kungligt a la Brolin. I tisdags log de åt mig på akuten och som sa ungefär så här ännu en trettioplusare som ... Läs mer.. 2

På resande fot

Påhittet att lansera nya Utsidan efter en veckas fjällvistelse och före resan till landstället i Injön idag får nog ses som ett av mina mer tokiga sådana... Men efter att ha micklat så länge till och ... Läs mer.. 1

Bloggar från ett 56k-modem på Fårö

Var tvungen att inviga min blogg med ett inlägg från Fårö. På den första regnfria semesterdagen hittills så kunde man vakna upp yill Utsidan.se v3.0 lajv.   Och snabb är den också t o m bakom ett ... Läs mer.. 1

Utsidan 3.0 ser dagens ljus

Efter en veckas avkopplade paddling och fiske längs Råstoätno och Lainoälven är det nu äntligen dags att lansera nya Utsidan, eller Utsidan 3.0 som vi kallar den här versionen internt. Lite ... Läs mer.. 8

mera

Under den  här  tiden studerade  jag i Stockholm.När vi hade gjort tentorna gick vi på stanoch fikade. De andra fortsatte Drottninggatan upp.Jag gick på Friluftsmagasinet på Sveavägen och drömde. ... Läs mer..
Sida: Första Föreg. 1 ... 137 138 139 140 141

Blogga på Utsidan!

På Utsidan kan du lätt skapa en egen blogg för att dela med dig av ditt friluftsliv och annat till Utsidans alla läsare.

Skapa din egen blogg här