Vem vill slå vad om 20 kr för Cancerfonden

PÅ lördag den 2 juni går RINGSJÖN RUNT jag kör då på ett hjule den långa rundan, maxtid 10 timmar, startar litte före tvåhjulingarna. Har på min hemsida http://www.ant-sut.nu/senastenytt lagt upp alla givare, stödjare och vadslagare. Skulle vilja att det blir minst 100 som vill slå vad om 20 kr om jagb klarar det. Konferencieren Ingvar Oldsberg är också uppmärksammad på vadslagningen. Om ni känner för att rädda framtida liv och inte tycker en tjuga är för mycket skriv då till rolandfors@yagoo.se så lägger jag upp er bland vadslagarna. PÅ eftermiddagen den 2 juni går jag in på min sida under Cancerfonden http://www.cancerfonden.se/roland och berättar hur det gick, Kalrade jag det då är det bara att antingen på den sidan betala med kjort eller internetbank eller via postgiro Cancerfonden 90 1986-0 skriv i meddelanderutan "alla goda utmaningarv är tre" så reistreras pengarna på min speciella insamling men pengarna går direkt o oavkortat till Cancerfonden. Jag vill inte höra tals om fle barn som dör i cancer. Cancergåtan kan lösa om vi ställer upp solidariskt . Jag gör vad jag kan, och efter mi förmåga andra kan kanappt röra sig p g abv värk osv, så då är det väl bra att bara betala in en summa. Ingen summa kan knytas ihop med givaren.

Den 11 juni kör jag Vättern runt men icke från Motala som var bestämt, det var i stort sett ingen som ville ha mnina insamlingsenhjulingsdockor p+å banker affärer osv, Våttern rundan är tydligen för tvåhjulare och en enhjulare ses väl bara som helt tokig även om hans avsikter är goda, NU stratar jag i Jänköping den 1 juni i stället där jag har fått all tänkbar respons, Heja Jönköpings söda med Olle Nordin som tränare.

Vill nI slå vad där så får det kosta en hundring för enlig vår störste kännare på enhjuling Peter sandström så säger han att det är näst intill omöjligt att kalra Våttern runt under 24 timmar men jag säger som Gunde Svahn: ingen ting är omöjligt. Vill ni slå vad om den så skriver ni mail så lägger jag upp er sonm vadslagare under vättenrundan. rolandfors@yahoo.se


TACK FÖR ER MEDMÄNSKLIGHET OCH SOLIDARITET MOT DE som drabbas av Cancer, vilket som sagt kan vara vår tur nästa gång, våra barn, barbarn, mödrar fäder grannar, kompisar, arbetskollegor mm mmm

MVH jag hoppas på ERt stöd
Roland Fors pengarna betalas bara när ni läst min dagbok på cancerfondssidan och sett om jag klarat det, misllyckas jag så får ni behålla era pnegar
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
avsl0912 Snälla NI slå vad med mig!!!!! Landsvägscykling 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.