ZIPLOC PÅSAR

Hej alla,

vet nån var man kan få tag i Ziploc plastpåsar?
Jag vill ha tag i sådana som är som en dragkjedja, e ni med? Gärna nån svensk hemsida eller leverantör.

MVH

/Joel

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag har också länge letat efter detta, "dragkedja" är inte nödvändigt, men den där lilla "listen" som gör påsen återförslutningsbar! En-liters-påsar har jag hittat, men mindre, finns det att få tag på??

ELFA

Emmma; sa:
Jag har också länge letat efter detta, "dragkedja" är inte nödvändigt, men den där lilla "listen" som gör påsen återförslutningsbar! En-liters-påsar har jag hittat, men mindre, finns det att få tag på??

På ELFA http://www.elfa.se/se/index1.html
Sök på påsar så hittar du sådana här
h8852.jpg

Notera att priserna är exkl moms.
Per

EKO säljer Ziplocpåsar i 1 liter och 3 liter varianten. Men de riktigt bra fryspåsarna med dragkedja har jag inte sett i sverige än. Men de är grymt bra har kvar nån påse som hängt med i 3-4 år nu.

Koktåliga

Är på jakt efter plastpåsar med bälg i botten, som tål kokande vatten. Behöver ej vara ziploc. Tanken är att man skall kunna laga sin mat i dem, på samma sätt som med vissa kommersiella frystorkade rätter.

Någon som vet en källa för sådant i Sverige eller inom EU?

Jörgen

Lite sent kanske

Lite sent kanske, men hoppas detta ändå kan vara till nytta för er.

Hittade på nätet ett rykte om att ICA Focus i Göteborg har ziploc, och det stämmer, Toppits närmare bestämt, men det verkar som det är orginalet så att säga.
Priset var även överkomligt:
1l (25st) 22:90
3l (20st) 29:- (finns även en kupong på 5:- på 3l-paketet)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips