REA/Utförsäljnings-forum ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Något som jag skulle tycka vara bra vore om det skulle gå att ordna ett separat forum där man kan tipsa eller fråga om det är REA eller någon typ av utförsäljning på gång hos någon handlare. För det är ju svårt att själv hålla koll på var man kan köpa sitt tält, jacka mm till bästa pris. Det dycker ju upp tips ibland i olika trådar, men ofta så märker man det för sent eller så bommar men det för att rubriken från början inte handlade om det man själv var ute efter. I och för sig så hör väl REA-priser på kvalitetsprylar i detta segmentet inte till vanligheten men ibland så händer det ju faktiskt. Såg under annan tråd att till och med Hilleberg går att hitta till reducerat pris, Naturkompaniet säljer ju tex. Nallo 3GT för 4880:-(vanligt pris 6100:)
Typiskt så är jag själv på jakt efter ett Nammatj 3GT men dessa var det vanligt, dvs. svindyrt pris på.

Jag vet inte hur ett sådant forum skulle vara uppbygt eller så men vad tycker ni, skulle ett sådant fylla någon funktion?

Och om ni vet någon som säljer Nammatj 3GT till bra pris så är jag idel öra(eller vad det nu heter).
 
Bra idé!
Det kanske räcker (till en början i alla fall) med en specialtråd för just såna inlägg.

Ett "nu är det rea på..."-inlägg har ju kort livslängd, så det är ändå bara de senaste inläggen som är intressanta. Man behöver inte en ny tråd för varje nytt tips, så en egen kategori kanske är överflödig?

Jag släpper sargen och testar:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?postid=168474#post168474
[Ändrat av Nordesjö 2004-09-29 kl 15:45]
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.