Jo, Garmin Europe ligger i Romsey.
Jaha, där ser man. Jag antar att jag har en fördel numera, för jag har gjort lite oavlönat betatestande av operativsystemet till iQue. Därigenom har jag lärt känna några programmerare på Garmin under tiden. Därför har jag direktnummer till utvecklingsavdelningen i USA, och behöver alltså inte ringa/maila någon support någonstans. Något tack kan det ju vara värt, för det är en del jox.
Däremot har jag tidigare varit i kontakt med Tony Broad (Service Manager Europe) och Russ Watts i Romsey. De har varit mycket trevliga och hjälpsamma.
Då gällde det min Vista, både hård- och mjukvara.
Annars har jag bara gjort ett försök med Sportmanship, som jag skrivit om tidigare. Gjorde samma nytta som om jag pratat med katten. I efterhand har jag dessutom insett att det inte hade spelat någon roll, för de hade inte vetat svaret på frågan ändå. Vilket inte var så konstigt, men att det ska ta tre dagar för någon att höra av sig tycker jag är ynkligt.
Anders