Aconcagua

Hejsan !

Tänkte dra till Aconcagua i januari i eller året därpå undrar om det finns någon som är sugen att hänga på

är även öppen för andra förslag

Hör av er

MVH david

Hej David och alla andra som går med drömmen om Aconcagua (och kanske andra toppar...). Jag är MYCKET intresserad, men tidigast vintern 04/05. Var i Sydamerika förra vintern, klättrade upp på några "lättare" toppar och fick självklart mersmak! Skicka ett mail så kanske en plan kan börja ta form...

/Susanne

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Guest

Gäst
04/05 är när jag hade lösa planer för en sydamerika-resa om allt går som det ska. Aconcagua står på listan, men inte längst upp. Hade tänkt mig en del vandring.

hur lång tid?

Hej, hur många veckor behöver man för ett sådant projekt? Är intresserad så skriv gärna ett mail när ni vet mer.
// Ola

Alla som är intresserade!!

Alla som är intresserade Aconcagua kan väl adda mig på wembrand@hotmail.com eller skicka ett mail till mig på samma adress eller david.wembrand@telia.com
så kan vi väl snacka mer där om planering osv

Ha det så bra

Mvh David

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips