LGJ Klätter & Högfjäll

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Problem m. serverbyte

Jag mailade till LGJ och fick till svar att de håller på att byta server och de som utför jobbet har tydligen klantat till sig lite. Men det skulle i alla fall vara fixat inom den här veckan.

/Helen

Re: Problem m. serverbyte

fjelltur; sa:
Jag mailade till LGJ och fick till svar att de håller på att byta server och de som utför jobbet har tydligen klantat till sig lite. Men det skulle i alla fall vara fixat inom den här veckan.

/Helen

Ja, nu funkar det! Tack.

/Petra

I h-e heller...

Jag har rensat all cache flera ggr och även ställt in bläddraren att uppdatera varje gång.

Edit: Jag upptäckte just att Netscape (el. Mozilla) lagt in något omstartskravsmög. Trams! :(

Edit2: Det verkar värre än så. Har någon fixat in någon slags Netscapeallergi? :(

[Ändrat av haskell 2003-02-06 kl 09:20]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips