Tack för igår.

Det var ett bra event tycker jag.
Föreläsningarna var jättebra.
Tack för det utsidan.

Det kändes som att det kom lite fler än vad ni hade räknat med. Det är ju kul men annonsörernas utställningar kanske kunde varit mer utspridda i lokalen, för nu var det svårt att tränga sig in bland folkmassan.

Hoppas att det blir fler events i framtiden.
Filmen kanske inte var bland dom bästa (fast jag kanske inte är rätt man att bedöma den), men det är roligt att få se den typen av film som annars inte går att se annat än om man köper filmerna. Man kan ju inte anklaga SF och Sandrews för att inte visa sådan film, för dom visar ju ingen annan film heller, men det fattas ju något forum för extremsportsfilm i sverige.
Fler äventyrssportfilmer.
[Ändrat av mikaellowgren 2002-12-04 kl 11:13]
 
Kanon

Har väl inte så mycket att invända mot ovanstående
Men vill bara tack för en trevlig kväll, hoppas att det blir fler eventkvällar.

/Jocke
 
Instämmer, mycket trevligt, intressanta och roliga föreläsningar, uppskattade speciellt Pata som jag såg för första gången. Cool kille!

Lite trångt vid sidoarrangemangen i pausen som sagt. Kanske finns det bättre lämpade lokaler med plats för sånt. Kulturhuset, Södra Teatern, Medborgarhuset, LO-borgen vid Norra Bantorget är ställen jag kommer på på rak arm med stor scen och rymligare sidoutrymmen. Möjligen kostar de skjortan att hyra, vet ej.

Roligaste detaljen var när presentatören (glömt namnet) sa precis vad han tänkte i headsetet när han fick se den blonda tjejen som vann en Fjällrävenjacka komma upp på scenen: Ojoj!
 
stajo; sa:
Roligaste detaljen var när presentatören (glömt namnet) sa precis vad han tänkte i headsetet när han fick se den blonda tjejen som vann en Fjällrävenjacka komma upp på scenen: Ojoj!

Ja! Haha! Det var så roligt! Hihi! Undrar varför han sa så? ;)
Hela kvällen var superbra! Mera sånt!

//Anna
 
Natasja; sa:
stajo; sa:
Roligaste detaljen var när presentatören (glömt namnet) sa precis vad han tänkte i headsetet när han fick se den blonda tjejen som vann en Fjällrävenjacka komma upp på scenen: Ojoj!

Ja! Haha! Det var så roligt! Hihi! Undrar varför han sa så? ;)
Hela kvällen var superbra! Mera sånt!

//Anna

Hmm.. nu blir man nyfiken; ett litet referat kanske?

/Per
 
Utan att ta bort allt för mycket nöje med Emils ojoj, men jag fick uppfattningen att blondinen nästan snubblade när hon skulle upp på scenen och därav ojoj. Men å andra sidan blir det hela väldigt mycket roligare om man bortser från snubblandet...

/Carl
 

talthoff

Forumvärd
carlanca; sa:
Utan att ta bort allt för mycket nöje med Emils ojoj, men jag fick uppfattningen att blondinen nästan snubblade när hon skulle upp på scenen och därav ojoj. Men å andra sidan blir det hela väldigt mycket roligare om man bortser från snubblandet...

/Carl

Om jag känner Emil rätt så hade han nog sagt ojoj ändå ...utan snubblandet.

-Thomas
 
För det första tack allihop för igår!

Ja det kom lite fler än vad vi hade vågat hoppas på så det blev ju lite trångt men finns det hjärterum så...

Jag tyckte det fungerade bra i pausen!? Tack för tipsen om lokaler! Väl inne i biografen finns det ju inget som slår Gunnar Asplunds skapelse - Stockholms sista stora singelbiograf!

ang "Oj Oj Oj". Det var ju en liten bonus jag inte hade tänkt på.... att man kanske skulle få en kram helt plötsligt, det var ju mycket slit fram till dess så det var välkommet;-)
 
Tack

Vill oxå bara stämma in i tack-köern.

Jag tycker att det var en mycket trevlig kväll, bra föredrag/föredragshållare.
Enda nackdelen IMHO var att det dorg ut lite på tiden i pausen med lite, som jag förstod det, tekniska problem. Vilker gjorde att jag som inte kommer från Sth inte hann se hela filmen (som jag hade sett fram emot) pga att sista tåget gick strax efter 10.

Nåja, ingen större skada skedd eftersom jag ska köpa den så fort den finns tillgänglig i affärerna. Men det är ju lite fetare att se den på bio :)
 
Som sagt, mycket bra arrangemang!

Instämmer helt med föregående inlägg. Ett mycket bra genomfört arrangemang. Pata hade jag aldrig hört talas om förut, men hans föredrag var nog det bästa på hela kvällen! :) Det enda jag saknade var vatten, dvs någon form av "water coolers". Vet inte vad ni andra tycker, men varken Gevalias "dryck" eller Battery är någon vidare törstsläckare.

Ett stort tack till arrangörerna, hoppas det blir fler liknande kvällar i framtiden!
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.