ställbara daisys, nu färdiga

dörren

Öh Rurik!
e du sugen på lite hård nagling på dörren i helgen eller?
Ska nog bli sketväder frässtän. Får nog bli mammeluckerna på.
 
Lösningen är här!!!
med mina nya plåt-daysis, såm går under produktnamnet Barba (TM), så blir det fler saker i selen.
Två Barba, plus en vanlig fifi, den ultimata lösningen, hela framdelen är överfull =)

PS.
titta inte på en lostarrow när den floppar, aj...
 
Plåt-Daisy

Det finns faktiskt flera andra saker än Lost arrows den personskadeintresserade ynglingen kan titta på när dom floppar, även om resultatet av just floppande Lost arrows oftast tillhör de mest imponerande. Även bongar, vanlig v-bult och inte minst skyhooks kan ge nog så förnämliga lemlästningar.
I brist på fler lämpligt placerade krossbara tänder, kanske en talonhook i underläppen kan vara ett tips inför nästa tur?

Efter att nu ha konstaterat att det trots allt fanns en tanke bakom Plåt-Daisyna (fler prylar, inte färre som jag befarade), och framför allt ha fått se den bedövande effektiviteten i verkliga livet, känner jag mej lugnad.

Tack för en trevlig tur. Jag hoppas du hinner lappa ihop kroppen till nästa gång.
 
Ja låt mig gå till historiken. För det här med floppande hooks är ju just mc Hookers speciallitet. Kommer ihåg mitt första möte med denna skyhookarnas speciallist. Vill minnas att det var en blåsig novemberdag på Ribars torn på kullen. Efter timmar av mästerligt arbete med hammaren i det tunna diedret på nyturen Ribars Avföring så comittar hooker från säkerheten i en avknuten bladbult till just en "HOOK". PliNG!! Sa det och den nyvunne bekantskapen från Örkelljunga kom flygandes genom luften på en flygresa av sällan skådadt slag. Det var nog hur många säkringar som hällst som flög ur berget, Men tillslut var det en v-bult som satte stopp för dumheterna.

En blodig och omskakad klättrare konstaterade att han hade lite svårigheter att komma överrens med skyhooksen.

det var då...
 
Varför inte sattsa på något nytt och vågat, Kombinerad aidkurs och bathook-piercing, en ny inkomstkälla för klubben!
Som hooker nämnde så ska det väl inte vara allt för svårt att sätta en krok genom underläppen, och tänk va bra om man kan fakturera eleven 400 spänn samtidigt!

Jag kommer dock låta bli, det blir ingen talonhook i underläppen för min del, har redan haft nog med piercings, dock gjorda på det vanliga tråkiga sättet.
 
Du är nog lite före din tid per...eltså att ta percing ett steg längre i form av att göra hål mellan tänderna. men du är inte först för det finns indianstammar som slipar ner framtänder och sånt fast det är ju rätt så nyskapande att ta bort tänder med hjälp av pitonger.
 
Hur går det med Rjukan-planerna? Snacka om obegränsade
piercingmöjligheter! Yxa i skrevet! Fronttagg i vaden!
Skruv i lungan! Inkomstmöjligheterna är formidabla.
Kan man fakturera 400 bagis för en sketen bathook, vad kan man då ta för ett bananblad i pannan??!! Kanske bör drivas i aktiebolagsform med tanke på beloppens storlek.
Det var inte en avknuten bladbult! Det var en ledhead av tveksamt ursprung innan hooken. Dom avknutna bladbultarna satt innan hedden. OCH VEM HADE SATT HEDDEN DÅ???? OCH VEM HADE TILLVERKAT DEN???
Med tanke på den sketna kvaliten på berget hade Rapp förmodligen varit inblandad även där.
 
nja

har nu vudarutvecklat barba...
nya modellen, Barbastark (TM), är en otrolig uppfinning, varje respektabel bultbankare borde ha ett par.
Tillverkas endast i högkvallitativ rostfritt stål, modellen är som tidigare Barba, fast går att lossa när den är belastad (kanske, har inte hunnit prova), så att man lättare kan ta sig ner efter att man modifierat sitt leende. =)
Den kan även, i nödfall, användast istället för knivblad, bör även fungera som ölöppnare och kilpetare.
Utvecklingen kommer onekligen att gå mot Barbabok (den smarta barbabn i barbafamiljen).
Den slutgiltiga iden är att ha ALLT i en barba, bultar, hooks, peanuts, kilar, friends, mm, då har man uppnått Barbabok!
Nu vet jag att en del tycker att aid borde handla om mer saker, och självklart håller jag med, men man kan ju faktiskt ha med sig resten av grejerna också, för att komma ihåg hur hårt det var förr i tiden, innan Barbabok kom in i bilden.
Det var bättre förr!!!!! (tror jag)
MEN, Barbastark, nu till salu....
 
Pigge e borta?

Kände plötsligt ett litet behov av att väcke en gamal lina till liv igen.
Pigge, var e du?
Jag hoppas verkligen att din stjärt är lika stram och fin nästa gång vi träffas. I den miljön du nu vistas kan ju spänsten raskt avta har jag förstått. Utan trånga prospects vore vi intet.
 
hehe haha hoho!!!
om jag inte minns helt fel sa ar det time for lite gumpavlastning for herrn idag!
kram pa dig gubben!
hoppas inte gumpforslappningen har accelererat allt for patagligt pa sistone:)

slar en signal da jag atervander till verkligheten pa sondag.

\Blixt
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.