• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitets-polare

Börjar känna mig lite instängd här i storstan
Är otroligt intresserad av att vara ute i naturen, på alla tänkbara sätt.
Men har liksom inte hittat någon som vill följa med...

Så, nån som vill umgås utomhus? Klättra, cykla, ta en promenad... dagsutflykt, paddla?
Jag är intresserad av det mesta, har ledkort om nån vill klättra?? :)

/Emma
 
Hej,

Du har nog fått massor av svar redan, men om inte hör gärna av dig. Du bor väl i Sthlm?
Jag är 34 år och behöver aktivera mig mer på helgerna. Gärna gå en vandringsled i Sthlms-området, ta en lång cykeltur eller prova någon form av utomhusträning.

Du når mig på Lojo200@hotmail.com och jag bor på södra sidan av stan.

Bästa hälsningar, Louise
 
Göteborg

Nej jag bor tyvärr inte i Stockholm. Missade att skriva det i inlägget, bor på andra sidan landet, framsidan om man så vill ;)
Men du kan höra av dig om du kommer till Göteborg något så kan vi ta en långtur med cykel här!

/Emma
 
Hejsan Emma

Jag träffas gärna och hittar på något i form av vandring och cykling. Jag har också nytt flyttat tillbaka till Göteborg och har svårt att hitta någon som vill med ut.

Vart i Göteborg bor du?

Hälsningar
Theresa
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.