Någon som sett kronanskridskor??

funderar att för första gången i mitt liv köpa långfärdsskridskor och har hittat en variant med snabbbindning till priset 695:- !! (ordinare pris 995) av märket kronan. Någon som vet något om dessa eller har prövat info finns på sidan http://www.kronanskridskor.se

Och jag slipper gärna kommentar om att man skall köpa skridskor till över 2000, så mycket lägger jag inte,,,än..

MVH
Cristoffer
 
Lägg in rätt länk

Länken funkar inte, inte heller hittar jag någon när jag söker. Jag har inte sett några kronanskridskor i verkligheten heller.

/Staffan
 
Prova innan köp

Jag skulle inte råda någon att köpa en skridsko som man inte hållit i handen och checkat att den känns riktig och att den passar på den känga man har tänkt att använda.

Typen av bindning kan fungera bra på en känga med styv sula. Viktigt att hälens placering i sidled kan justeras.

Kronans cyklar är inte direkt lätta eller hitech.

Thure
 
Dears affäridé verkar ju vara att ta något någon annan utvecklat och tillverka billigare, inget fel i det. Cyklarna tillverkas väl i Thailand? Nu borde det ju inte vara så komplicerat att tillverka en långfärdsskridsko så det går säkert att göra det billigare i andra länder (om sedan Kronan lagt ut tillverkningen vet jag inte). De verkar ju i alla fall ha ganska offensiv marknadsföring. Förövrigt så gillar jag INTE deras namn.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.