KM Durin?

Jag har till och från under en längre tid letat efter KM Megin, men dom verkar inte gå att hitta i rätt storlek, finns bara XS och sådant när jag söker. Jag tror mig behöva stl. M.

Jag snubblade över KM Durin nu när jag var inne på deras hemsida.

Sökte på forumet här men hittade inget. Är det någon som har ett par som kan säga något om dom (hur är dom i vattenmotstånd, hur bra funkar ventilationen och så vidare.
Är dom Megins ersättare eftersom det under en längre tid inte gått att hitta Megin (för mig i alla fall)?

/Andreas
 
Det verkar ju som om Megin 2.0 inte längre finns på KM's sida. Så Durin verkar vara ersättaren. Det dyker dock upp Megin då och då på Tradera och blocket med bra prislapp i den storlek du söker, tror att de går runt tusingen om du kan tänka dig begagnade saker.
 
Jag ska kolla blocket/tradera så får vi se, enda farhågan med att handla på dylika sidor är att man inte kan vara helt säker på vad man får...
Annars får det kanske bli ett par Durin.

/Andreas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Elvah Klättermusen Durin helt vattentäta? Kläder 7

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...