• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ses?

Finns det någon tjej/kvinna som uppskattar kajak, fjällen sommar som vinter, MTB och allmänt outdoorliv och vill träffas?
Vänner, förhållande..?
 
Hej Per! Tänkte att jag kunde skriva några rader....

Ett av mina önskemål vad gäller killar är att dom ska vara så pass öppensinnade att de inte tycker det är konstigt när jag berättar att jag testat att tälta i vinter.

Och om jag någonstans ska hitta nån sån kille så är det väl här....

MVH Malin.
 
Hej Malin,
Ja att du tältar på vintern är för mig helt normalt eftersom jag själv gör så varje vinter några veckor 😊

Med vänlig hälsning, Per
 
Som Malin skriver så är det väl på den här sidan man skulle kunna hitta en likasinnad karl...synd bara att alla bor så rackarns avsides :p. Eller så är det kanske jag som gör det ;-)?! Hahaha
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.