• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nya vänner Blekinge?

Har senaste tid börjat inse hur tråkigt det kan vara att hitta på saker på egen hand, som fiska med båten, cykla, fota osv. Tänkte som nu att det kanske aldrig är för sent att träffa en ny kompis, som gärna har samma intressen?

En dröm jag har i framtiden är att tex. kunna resa mer, fast då givetvis inte ensam.
Övriga intressen är foto, fiske, cykling, geocaching m.m. Ålder spelar väl inte jätteroll, 25-35? Själv är jag 31!
Olofström i västra Blekinge är där jag håller till!

Har precis blivit medlem så skall uppdatera min profil om det går med bild osv.
Hade vart kul!
 
Hej och välkommen till Utsidan!
Håll koll i följande tråd: http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=77467&highlight=aktiviteter+g%E5ng
I juni ifjol var vi ett gäng som gick en runda nära dina hemtrakter faktiskt. När det det blir något nytt så kommer det upp där.

Själv har jag just flyttat från Lönsbodatrakten ett par mil norrut över smålandsgränsen. Just nu håller jag fortfarande på att få ordning i flyttröran men kan nog vara sugen på att hitta på något framåt vårkanten. T.ex. att sitta ute och laga god mat över eld...
 
Hej och välkommen till Utsidan!
Håll koll i följande tråd: http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=77467&highlight=aktiviteter+g%E5ng
I juni ifjol var vi ett gäng som gick en runda nära dina hemtrakter faktiskt. När det det blir något nytt så kommer det upp där.

Själv har jag just flyttat från Lönsbodatrakten ett par mil norrut över smålandsgränsen. Just nu håller jag fortfarande på att få ordning i flyttröran men kan nog vara sugen på att hitta på något framåt vårkanten. T.ex. att sitta ute och laga god mat över eld...

Den tråden ska jag hålla koll på! Det var jag som inte kollade så noggrant innan jag skapade min tråd! Våren är den tid jag brukar vara lite mer ute, iaf så länge det är sån snöslask här nere i söder =)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Claesvattman Vandringsvän/vänner sökes stockholm Träffar 0
rabarberpajmedketchup Nya vänner Träffar 0
GodMorgon Letar efter vänner som delar intresset vandring/hiking i Storgöteborg Träffar 3
Fredszky Nya vänner i Stockholm? Träffar 0
Ann-Cathrine Vänner i Stockholm Träffar 1
evesve Vänner i Lidköping med omnejd. Träffar 2
qvinnaiy Vänner i Sundsvall Träffar 0
Bengan_ Nya vänner i Stockholm Träffar 5
Ann-Cathrine Nya vänner att umgås med i Stockholm Träffar 0
Alexander85 Vänner för äventyr av alla slag Träffar 2
rockfotoemma Söker vänner för äventyr! Träffar 2
enkidugan Vandrings vänner i Stockholm Träffar 1
Katty söker vandrings vänner i närhet av Örnsköldsvik Träffar 3
Mahija Söker nya vänner i Stockholm Träffar 18
jonsomvet Vänner med jakt intresse sökes i Stockholm Träffar 2
Nya vänner på gotland? Träffar 1
Hannahh Vänner Göteborg Träffar 8
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Träffar 5
aventyrare69 Söker friluftsvänner i Stockholmstrakten Träffar 0
Mia70 Söker nya seriösa vänner via IRL m.m.! Träffar 0
ele Vänner & bekantskaper i Sthlm Träffar 0
stinaL Träffa nya vänner Träffar 2
skogstösen Vänner i Umeå Träffar 2
wiis Vänner träff bowla Träffar 0
majk_bee Friluftsliv vänner i Skåne Träffar 1
Nessa Nya vänner i Uppsala Träffar 4
Ptra Söker nya aktiva vänner Träffar 2
monikabauden vill gärna träffa nya vänner Träffar 1
Johannan Nya vänner i Stockholm? Träffar 2
kängan1 VÄNNER..... Träffar 4
Tubben Nya vänner i Göteborg Träffar 0
LonelyWolf Friluftsvänner i Karlshamn/Blekinge med omnejd sökes :) Träffar 0
skogersson 18 kille i Blekinge söker friluft tjej Träffar 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.