Bo i skogen under sommaren

Hejsan!

Min plan var egentligen att leva i skogen under denna sommaren, men det blev aldrig av. Jag hittade aldrig någon att göra det med, vill helst inte göra det själv. Det kanske känns dumt att göra en sån här tråd nu när sommaren precis tog slut.
Men är det någon i Stockholm området som tänkte i samma banor men aldrig gjorde det? Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er isåfall! :) Även fast det är så långt kvar tills nästa sommaren. Bara för att snacka lite

Är det någon som gjort något liknande förut? Skulle vara riktigt kul att höra hur det var osv.

Pontus

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag bodde i skogen ensam i två år från 2008 till 2010. Det var härligt. Mat handlades så klart i affär. Ingen eld gjordes så klart upp och samtliga lägerplatser återställdes. (Om jag hade flyttat på en pinne eller så). Spårlös färdsel eller tillstånd från markägaren är det som gäller.

Tack för svar!

Jo ett par veckor hade också fungerat, men vill helst testa på det ett tag. Den där tråden du länkade var rätt gammal, vet du/ni någon annan sida där man kan komma i kontakt med likasinnade? :) Jag försökt googla lite men inte riktigt hittat de jag söker. Om det inte finns någon här.

Jag bodde i skogen ensam i två år från 2008 till 2010. Det var härligt. Mat handlades så klart i affär. Ingen eld gjordes så klart upp och samtliga lägerplatser återställdes. (Om jag hade flyttat på en pinne eller så). Spårlös färdsel eller tillstånd från markägaren är det som gäller.
Får jag fråga var i vårt land du höll till? Eller var det utomlands?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips