Notiser

Träffar Träffas i "verkliga livet"

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-06-17, 03:14
Kosmopolit Kosmopolit är inte uppkopplad

glad finns det några äldre människor på denna sidan?

Namaste

jag är en aktiv, stark och äventyrssugen kvinna som bor och jobbar i Asien sedan några år. Därför har jag inte hittat någon-några kompissar eller vänner för semesters turer här hemma. Skandinavia är mitt val hemland och jag har vandrat många sommren i fjällen både i Norge och Sverige (även fjällguide). Så jag vet fjällregeln nr ett: går aldrig ensamt! Dessutom är det oftast roligare att vara flera.
Jag är öppet för det mesta, älskar att vandra, men kan också tänka mig en kanutur eller bara vara på en plats i naturen och meditera, plocka bär och filosofera.
Berättar gärna mig mer om mina interessen,
hör av er,
carpe diem
Svara med citat
Gammal 2012-06-17, 09:41
Mezzner Mezzner är inte uppkopplad

Om du tycker att åldern har betydelse måste du nog ange den, eller åtminstone ett intervall som du menar. "Äldre människor" är ett mycket subjektivt begrepp!
Svara med citat
Gammal 2012-07-01, 13:03
Friskaluften Friskaluften är inte uppkopplad

Vandring osv

Citat:
Ursprungligen postat av Kosmopolit Visa inlägg
Namaste

jag är en aktiv, stark och äventyrssugen kvinna som bor och jobbar i Asien sedan några år. Därför har jag inte hittat någon-några kompissar eller vänner för semesters turer här hemma. Skandinavia är mitt val hemland och jag har vandrat många sommren i fjällen både i Norge och Sverige (även fjällguide). Så jag vet fjällregeln nr ett: går aldrig ensamt! Dessutom är det oftast roligare att vara flera.
Jag är öppet för det mesta, älskar att vandra, men kan också tänka mig en kanutur eller bara vara på en plats i naturen och meditera, plocka bär och filosofera.
Berättar gärna mig mer om mina interessen,
hör av er,
carpe diem

Detta låter klart intressant, vandring inkl bärplockning osv. Vet ju inte din ålder men själv är jag 45 o bor i Stockholm o vill gärna ge mig ut i naturen med trevligt sällis nu i sommar:-) Korta vandringar helst för egen del, eftersom jag jobbar en del i veckorna. Vore kul spåna vidare om detta!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:07.

Logga in

Utsidans Butik:

Åka Skidor

Ditt pris: 129 kr

Friluftsguiden

Northstar.se
Bra produkter till vettiga priser!
Jaktshop.nu
Spåra hunden m Tracker och nya Garmin GPS
True Nature
True Nature säljer kvalitéts produkter med bra priser & bra service
SARInfo Sweden