Bilder Sverige - Kina.

Det var en häftig resa! Fina bilder. (Jag kan fortfarande inte vänja mig vid "Beijing", "Peking" heter det :) )

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Haeftiga bilder och upplyftande att fa se ngt annat i forumet an fragor om tjocklek pa vaxelvajrarna pa den cykel som ska inkopas nasta sommar till jordenruntresan 2016.

Ar i Kunming, Magnus, pa vag nerat Laos och vidare.. nagonstans...
Hoer av dig om du ar i narheten sa tar vi en ol/kaffe eller pepsi eller vaddu nu foredrar, du ska vara ute ett tag har jag hoert!?

Mvh Lars
(lostcyclist.com)

Tack!

Hej.

Tack for de trevliga kommentarerna.

Lars B. Det vore trevligt och jo jag ar pa vag ner till de krokarna men jag ar radd for att det kan ta ett tag innan jag nar Kunming tex. Jag har inte kommit ur startblocken i Beijing an... Men det kan ju andras hur fort jag maste avancera beroende pa visumforlangningen. Jag far forsoka halla lite koll pa Din sida sa hors vi av. Cykla sakert.

Mike. Jepp resan fortsatter for min egen del nu ner genom Kina till Hong Kong. Malin har flygit hem till Sverige for att jobba.

//Magnus H.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips