• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Alternativ cell för RKV

Copywright pâ den back-flip-tekniken för att kränga pà sig en härligt vällfylld rygga av extratjock MC-Cordura och maxat bärsystem:

BLY-TUNG ®

backpacker.jpg


Ska vi satsa pà den här loggan till vârt märke, eller har du nât báttre förslag?
 
(c)2001 Tom Klare ?

Är det nåt vi kan kringå?
Eller han kanske vill gå med i cellen?

Jag lämnar inget förslag, då jag seconderar stående förslag.
 
Jag inser att Tom inte kan förbises. För att hedra honom och hans mästerliga skildring av BLY-TUNGs ideal, förseslâr jag att han väljes till hedersledamot i styrelsen, samt chef för marketingavdelningens kreativa sektion.

Som du vet han även mästerligt ilustrerat vinjetten till den fantastiska USA FOOD FESTIVAL

foodfestival.jpg
 
Senast ändrad:
Kolla Mikhail Lyubovos legendariska stor-slägga som han bar med sig under senaste Elbrus-bestigningen ("kan vara bra att ha"). Undrar om man kan bygga nât pà den?

k521024b.jpg
 
Anders har en lillebror som heter Fredrik.
Fredrik är dragracingförare.
Fredrik har byggt om sin speedboat till vattenjet och monterat dit en av sina dragracing motorer på
500 hk.
Han kommer montera compressor och lustgas på den nästa år och räknar då med
1200 hk.

Snacka om friluftsliv.
 
Senast ändrad:

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.