Logga in
Aktuellt: Göljestigen i Kilsbergen
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
~Paul~ |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Bara 8000 DKR... och det var visst 181 lager stål *dräglar* |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() ~Paul~ |
|
|
|||
|
|||
|
Hattori KD...
Jorå, den har man dreglat över. Har man obegränsat med pengar så... Glömde sätta upp den under "drömkniv" (HD är budgetvarianten med damscuslaminerat VG10)
|
|
|
|||
|
|||
|
Re: Hattori KD...
Citat:
~Paul~ |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
jag börjar slicka mig om munnen när jag ser något så vackert! |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Mycket mer pålitlig.~Paul~ |
|
|
|||
|
|||
|
Litet knivintresse
Eftersom jag har ett minimalt knivintresse brukar det bli en sån här som kommer med i ryggsäcken, såvida jag inte nöjer mig med en liten vass sax istället:
![]() Fast jag har slängt tillbehören och trimmat ner eggskyddet till minsta möjliga.. I köket använder jag skräpknivar köpt för några tior men de duger tills de slängs och ersätts. Drömkniv har jag ingen men det är klart att några äkta samurai-svärd med ett par hundra år på nacken skulle se bra ut på hyllan.. :-) |
|
|
|||
|
|||
|
Re: Litet knivintresse
Citat:
![]() Hur tycker du att ToolLogicen fungerar i praktiken?? Har själv funderat på en sådan. Du kan inte jämföra med Swiss Card förmodar jag? 2. Dream on. De enklaste från medeltiden går loss på runt en halv mille. ~Paul~ |
|
|
|||
|
|||
|
Skitnödiga.
Varför ska dom vara så skitnödiga,för det är definitivt inget som Specialspetznasnavysealteam använder till att ta världsherravälde med,så kan dom inte göra såna som har ett vitt ljus. peter |
|
|
|||
|
|||
|
Re: Skitnödiga.
Citat:
~Paul~ |
|
|
|||