Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej!
Jag har mejlat in förslag till Utsidan om en ny rubrik under Mötesplats nämligen Mingel. Jag tycker det skulle vara skoj att träffa andra utövare under andra former för omväxlingsskull. Någon mer som tycker det skulle vara en bra idé?
Hallå där Jens,
jo det finns nog några stycken som tycker att det skulle vara kul att träffa andra utenissar. Jag och två andra riktiga utetöntar (Malindo och Raskesven) har ju länge funtat i dessa banor, och som mången uppmärksam läsare här nog har noterat är planerna ganska långt framskridna. Vårt projekt går under benämningen Kåtträffen (dels för att herr General Raskesven är stolt ägare av en högt förädlad variant av Kåta, dels för att... ehh, ja, ähh glöm det...).
Enkelt uttryckt är vi på gång med ett dylikt projekt (obs: icke-kommersiellt!), möjligt startdatum är i början av nästa vecka (10:e maj).
För frågor etc kan ni maila mig eller någon av de andra inblandade.
hmm.. det e väl sant, eller som dom säger i Danmark "same shit different name!"...
Sedan så vill jag varna för de här k*tträffarna som bedrivs av ett gäng peninggalna gynnare bland annat så dyker den här snubben upp i dessa sammanhang:
Sedan så vill jag varna för de här k*tträffarna som bedrivs av ett gäng peninggalna gynnare bland annat så dyker den här snubben upp i dessa sammanhang:
Nä nä, vi ska INTE konkurrerar med vår älskade Utsidan, det tror jag inte vi kan heller. Vårt fokus ligger på träffar i verkliga livet, och mingel för att åstadkomma detta.
Nä nä, vi ska INTE konkurrerar med vår älskade Utsidan, det tror jag inte vi kan heller. Vårt fokus ligger på träffar i verkliga livet, och mingel för att åstadkomma detta.
nu tycker jag att det börjar bli otäckt.. det låter som ett pyramidspel, gå med och man blir miljonär inom ett halvår. eller kanske som Scientologerna, man måste gå en massa kurser till "självkostnadspris" innan man kan förstå hela konceptet..huh