Rise bar för mer upprätt körställning

Men inte för den typen av framgaffel väl? Det där var ju för två olika typer av framgaffel (jag får erkänna att jag hade inte hört talas om sån där "threadless" gaffel innan).

Har man en vanlig "threaded" framgaffel så finns det väl bara en typ av förlängare?
 
Har haft en nerv i kläm minst sedan femtonårsåldern. Ortoped, sjukgymnast och naprapat har i omgångar gett mig träningsprogram och kortisonsprutor med varierande effekt. Det har blivit bättre men blir inte så bra att jag kan springa eller cykla ordentligt. Fortsätter dock med klättring som funkar hyffsat.
 
Har man en vanlig "threaded" framgaffel så finns det väl bara en typ av förlängare?

En gängad framgaffel har ju en enkelt ställbar styrstam i höjd, och om det inte räcker med högsta läget så kan man antingen byta styrstam till en högre eller byta till en ställbar den senare kan ju både höja styret och flytta styret bakåt närmre sadeln.

Thure

http://www.rosebikes.se/produkter/cykeldelar/styrstammar/traditionella-styrstammar/justerbar/
 

Bilagor

  • 1904970_1.jpg
    1904970_1.jpg
    3.6 KB · Visningar: 526

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...