Var finns den förfallna kåtan?

Hej,
När jag vandrade från Mavajaure till Muorkihyttan, tältade jag längs leden vid den 3-bron där det enligt kartan ska finnas en förfallen kåta. Jag nyfiken kikade rund där men kunde inte hitta en antydan av en förfallen kåta. Finns den överhuvudtaget kvar, någon som vet? För övrigt vill jag tillägga att jag tappade bort mig reellt dagen efter i björkdjungeln. Det var dåligt markerat eller rättare ingen markering genom björkskogen. Samma sak när man skulle hitta till vindskyddet och semaforen från andra hållet. Jag irrade en bra stund rund och fick ta fram min GPS för att hitta till sist semaforen. Vindskyddet är i övrigt i rätt dåligt skick.
Mvh Veni
 

Bilagor

  • IMG_5377_1.jpg
    IMG_5377_1.jpg
    42.5 KB · Visningar: 697
  • IMG_5379_1.jpg
    IMG_5379_1.jpg
    54.7 KB · Visningar: 722
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
veni Var finns en lättillgänglig 3-dagarsled med maximal naturupplevelse? Allmänt om friluftsliv 22
Kimkim Var titta på vågor i Göteborg? Allmänt om friluftsliv 2
turbo100 Var börjar man nu i vinter??? Allmänt om friluftsliv 28
Mullemek Var köper ett vikbart liggunderlag? Allmänt om friluftsliv 17
såg Hur var friluftslivet förr Allmänt om friluftsliv 40
Jonas.musik Bo i skog utanför Malmö - Hur & Var? Allmänt om friluftsliv 17
seww Var har DU varit på tur idag? Allmänt om friluftsliv 52
waltruz Vill uppleva i södra fjällen: isfiske, snöskoter, längdåkning, bastu osv. var? Allmänt om friluftsliv 1
niklas_gripen Var köpa tarp på metervara? Allmänt om friluftsliv 7
sasq Sajt som visar var det HAR regnat? Allmänt om friluftsliv 6
Kangarouge Var hämtar ni er inspiration? Allmänt om friluftsliv 13
museo12 Var prova Skike? Allmänt om friluftsliv 2
4623 Praktisk övning, var? Allmänt om friluftsliv 5
tompa_m Var ska man vandra, Sarek, Kungsleden eller kanske... Allmänt om friluftsliv 4
ebh Brassestol lättvikt? Var? Allmänt om friluftsliv 11
Emilioo Låga/halvhöga stilrena SKOR HELT i skinn!? (Okej, kanske inte slitsulan). Både till skogsturen och kontoret -- finns de? Allmänt om friluftsliv 24
Igelkotten123 Finns det användning för min sekatör i naturen? Allmänt om friluftsliv 39
Östregård Finns faan inga kängor nu.. Corona? Allmänt om friluftsliv 3
Vintervilan Finns det mer prisvärt än vidda pro? Allmänt om friluftsliv 17
såg Finns det det inte nått skogensband Allmänt om friluftsliv 6
Lea262 Finns det någon som har lust ... Allmänt om friluftsliv 1
Lost Wanderer Finns här några friluftsvänner i och kring Malmö? Allmänt om friluftsliv 2
annamartinsson Vad finns det för Natur o Miljö jobb?? Allmänt om friluftsliv 10
pyllan Finns det någon som fått problem men sina knä av att använda MBT skor? Allmänt om friluftsliv 6

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.