Min video ifrån Pacific Crest Trail 2014

Riktigt trevlig att kolla på! Gillar att du gjort den lång istället för en 2min film som i princip bara funkar som en teaser.
Dock hade det varit riiiiiiktigt kul med lite intervjuer, berättelser från stigen osv utav andra också. :) Men de är mina 5 cent!

Jag tyckte den var fantastisk rogivande att kolla på iaf!
 
Riktigt trevlig att kolla på! Gillar att du gjort den lång istället för en 2min film som i princip bara funkar som en teaser.
Dock hade det varit riiiiiiktigt kul med lite intervjuer, berättelser från stigen osv utav andra också. :) Men de är mina 5 cent!

Jag tyckte den var fantastisk rogivande att kolla på iaf!

Tackar. :)

Blev riktigt irriterad på mig själv när jag kom hem och började klippa ihop filmen. Så många saker som jag borde filmat men aldrig tänkte på när jag var där. Som tur var så var det två killar som också filmade och dom gjorde nog 100 intervjuer som håller på och bli en film.

Här är trailern till deras film.
 
Fantastiskt inspirerande!

Jag såg filmen "Wild" i veckan och har spenderat de senaste dagarna med att kolla på just Youtube-dokumentärer om PCT, och jag är minst sagt sugen på att försöka mig på den sträckan någon gång i framtiden :)
 
Fantastiskt inspirerande!

Jag såg filmen "Wild" i veckan och har spenderat de senaste dagarna med att kolla på just Youtube-dokumentärer om PCT, och jag är minst sagt sugen på att försöka mig på den sträckan någon gång i framtiden :)

Kan verkligen rekommendera att gå den. Det är jobbigt och det gör ont men det är så värt det! :)
 
Det är alltid något man kunde ha gjort "bättre"! Men de var en jäkla bra film och riktigt underhållande att titta på :) De gjorde du bra!
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...