• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätter kompis Domen, Göteborg

Hej!

Jag söker någon att klättra regelbundet med på Domen i Kviberg, kvällar och helger framförallt. Har klättrat en del tidigare men är rätt otränad just nu. Topprep mestadels men gärna leda ibland och utomhus framåt våren. En tjej hade varit trevligt men kille går också jättebra.
Hör av er! :)
/Jenny
 
Hej hej...

Vi är ett helt gäng med folk som klättrar regelbundet på domen och kommer vara ute en hel del..
dom många av oss har också led kort å klättrar väldans blandat.
Vi har en kalender där vi skriver upp tider då vi ska klättra m.m. på google.
folk klättrar regelbunder brukar bli en 4-7 tider i veckan man kan klättra på.

Du hittar kalendern på: http://www.google.com/calendar/

Vi har också en grupp på Facebook på : http://www.facebook.com/#/group.php?gid=176215752012

Har ocskå lite bilder från medlemar på: http://picasaweb.google.com/Klatterkalenderngoteborg/

Är du intresserad av att joina kalendern och vara med så är det bara att skicka ett mail till kkg@mail.nu så lägger vi till dej.

Mvh. Sasch
 
Hej alla glada Göteborgs klättrare!

Jag är en 22årig tjej som precis har börjat klättra ute på klätterdomen. Tog topprepskortet förra veckan och letar nu efter några roliga klätterkompisar. Om du är kille eller tjej spela ringen roll, bara du tycker om att skratta, klättra och ha kul!

Skulle gärna vilja klättra 1-2 ggr i veckan. Låter det intressant? Hör av er!
//Agnes
 
Jag har toprepskort och är intresserad av klätterkompisar på Domen eller Gårda. Har aldrig kört utomhus men vill pröva det med.
 
Hej!

Jag söker någon att klättra regelbundet med på Domen i Kviberg, kvällar och helger framförallt. Har klättrat en del tidigare men är rätt otränad just nu. Topprep mestadels men gärna leda ibland och utomhus framåt våren. En tjej hade varit trevligt men kille går också jättebra.
Hör av er! :)
/Jenny

Jag är intresserad
 
Vill lära känna mer klättrare i gbg

Jag har toprepskort och är intresserad av klätterkompisar på Domen eller Gårda. Har aldrig kört utomhus men vill pröva det med.

Hej, gick topprepskursen för inte så länge sedan och ska gå ledkurs idag. Känner att det kan vara bra att lära känna ett stort gäng klättrare så att det alltid finns någon som är sugen på att klättra och har möjlighet när man själv vill...

Jag klättrar på domen när jag klättrar inomhus men kan givetvis tänka mig att prova andra ställen, omväxling förnöjer.

Söker också klätterkompisar som vill vara med och klättra utomhus, har själv ringa erfarenhet av det men är grymt sugen!

Ha en fortsatt fantastisk sommmar :)

Markus
 
Senast ändrad:
Hej!

Jag söker trevliga människor för klättring både inomhus på domen och utomhus. Vill gärna klättra ett par gånger inomhus i veckorna på kvällarna och en heldag på helgen ute på någon trevlig klippa med lite fika eller dylikt.

Har topprepskort, rep, klätterförare å bil.

Hör av er om ni är sugna, desto fler desto roligare!

Mvh /Johan
 
Hej alla klättrare!

Jag har precis tagit topprepskort och är i behov av en klätterkompis, (Jag bor i Uddevalla)
mestadels inomhus på domen i gbg, förmodligen 1-3 gånger i veckan om tiden räcker till, då mest på sena eftermiddagar och kvällar, men kanske även på helger, då jag studerar vid högskola på dagarna. Jag skall väl försöka börja klättra så fort som möjligt, men det kommer nog mest bli mot slutet av augusti så jag kan tajma med busskort till skolan osv, man har ju inte så fet ekonomi när man studerar, men kan även bli några gånger innan så man kan träffas och testa på.

Jag kan även tänka mig att klättra utomhus, dock har jag ingen tidigare erfarenhet av detta, men det vore kul att prova på!

Jag har all utrustning för inomhusklättring (sele, hink, skor) men inget utöver detta!

Hör jättegärna av er! :) martinlundberg89@hotmail.com eller 0736 - 978935

Mvh / Martin L
 
Senast ändrad:
Hej alla glada Göteborgs klättrare!

Jag är en 22årig tjej som precis har börjat klättra ute på klätterdomen. Tog topprepskortet förra veckan och letar nu efter några roliga klätterkompisar. Om du är kille eller tjej spela ringen roll, bara du tycker om att skratta, klättra och ha kul!

Skulle gärna vilja klättra 1-2 ggr i veckan. Låter det intressant? Hör av er!
//Agnes

Dumt av mig att inte läsa alla inlägg före jag postar! ^^
Jag är intresserad av att börja klättra 1-3 gånger i veckan beroende på hur mycket tid jag har pga skolan. (Läs gärna mitt inlägg för mer info om du är intresserad)

Mvh / Martin L
 
Hej alla glada Göteborgs klättrare!

Jag är en 22årig tjej som precis har börjat klättra ute på klätterdomen. Tog topprepskortet förra veckan och letar nu efter några roliga klätterkompisar. Om du är kille eller tjej spela ringen roll, bara du tycker om att skratta, klättra och ha kul!

Skulle gärna vilja klättra 1-2 ggr i veckan. Låter det intressant? Hör av er!
//Agnes

Jag har precis tagit topprepskortet och vill gärna hitta någon att klättra med? Bor en bit norr om Göteborg så kväll eller helg passar bäst.

/Veronica
 
Jag har halvårskort på domen och kör några ggr per vecka nu. Alltid skoj att lära känna nya att klättra med! Hör av er om nån vill klättra!
//Hanna =)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Kim86 Söker klätter kompis i Linköping Klätterkompis 2
kenneth_s Klätter kompis i Göteborg Klätterkompis 1
angelface klätter-kompis i LULEÅ! Klätterkompis 2
xDanne Klätter Kompis sökes i Norrort Klätterkompis 2
stampe_sthlm Klätter kompis i sthlm Klätterkompis 0
vidarius Klätter kompis till Nissedal i Norge Klätterkompis 7
Sasch Klätter kompis i GBG Klätterkompis 76
JP33 Klätter kompis sökes i Sthlm. Klätterkompis 1
lejon-hjarta Karbin, söker klätter kompis. Klätterkompis 1
Henke78 klätter kompis i skåne Klätterkompis 4
wer Klätter- och/eller slackline -kompis i uppsala Klätterkompis 4
andger Klätter kompis Salveo? Klätterkompis 1
Hallquist Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 3
lirrran klätter kompis sökes i sthlm Klätterkompis 2
johan01 klätter kompis sökes, Malmö Klätterkompis 0
Nillagig Klätter kompis Klätterkompis 2
aventyrsguiden klätter-kompis Alpint Klätterkompis 0
Joje Klätter kompis i Borlänge! Klätterkompis 4
gudfader14 Klätter kompis i stockholm Klätterkompis 0
gudfader14 Klätter kompis i Stockholm Klätterkompis 0
Fippe1 Klätter sällis!! Klätterkompis 4
Henrik.H Klätter grupp Borås? Klätterkompis 4
D3nny klätter tur västra götaland el bohuslän, nån gång mellan lörda - onsda Klätterkompis 0
Micing Klätter/träningskompis i Göteborgsområdet Klätterkompis 0
Isaac Klätter partner i chamonix Klätterkompis 0
lunik1/Malin klätter/paddlingsbuddy!Norrk. Klätterkompis 11
martin_son Klätter sällskap Falun/Dalarna. Klätterkompis 0
Pontus.a Klätter polare i GBG sökes Klätterkompis 2
Onedge Blge - Klätter & Träningskompis! Klätterkompis 3
Säl Klätter kurs i Sthlm Klätterkompis 1
sfinxon Söker klätter partner i Malmö ! Klätterkompis 5
Fjle NÅn dag eller längre klätter tur Klätterkompis 0
k4ice Sökes: Klätter friend nära Åkersberga Klätterkompis 0
Stamborg Via Ferrata-kompis i Österrike 16 juli-5 augusti Klätterkompis 1
kletterdregg Boudering kompis KC solna T-plan Klätterkompis 0
Zotop Ledkurs kompis på Klättercentret Klätterkompis 1
Chatte Kompis till kurs i Alpin klättring, start mellan 22/4-26/5 Klätterkompis 1
Tigrisen kompis till lekfull och fokuserad klättring ! Klätterkompis 0
Damberg Kompis i Borlänge / Dalarna? Klätterkompis 1
alhgrens firning-kompis sthlm Klätterkompis 4
getvard Klätterkompis i gbg för 2009 Klätterkompis 0
philippsan Kompis? Klätterkompis 6
_sarisen_ klättrarkompis el aktiv kompis i övrigt =) Klätterkompis 0
avslutatmedlemskap1112 Kalttre kompis i Norrbotn. Klätterkompis 0
Robin Lindblom Klätterkompis Göteborg Domen Klätterkompis 0
NoomiL Klätterkompis Göteborg Domen Klätterkompis 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...