NeoAir kommer i April

Jag har sökt på diverse sidor men hittar bara ett på outnet.se.
Har det kommit till get out, addnature eller motsvarande?

hittade en funktionsbild även en länk

http://www.outdoorsmagic.com/news/article.asp?sp=&v=1&uan=5506

Nej, pratade med GetOut den 9/4 och de hade fått besked från importören (Outside?) att de var försenade med en månad. Kan samtidigt se att S-M-L finns i lager hos Brittiska nätbutiker! Frågan är om Outnet verkligen har dem i lager och vart de fått tag på dem?

Complete Outdoors Small+Large (Reg)

Backpacking Light Medium (3/4)

:(
 
Jag får förhoppningsvis mitt innan fredag! Jag ger mig nämligen iväg på vandring då och det hade varit väldigt surt att inte ha det med mig då!
//Peter
 
På Fair Enough mässan så sa dom att Therm a rest i Sverige får in liggunderlagen i slutet av nästa vecka och först efter det skickas ut till butikerna som beställt i ett tidigt skede.

Suktar efter Neoair jag med. Provlåg en prototyp på mässan och det kändes fin fint.
 
Äsch... dom bara ljuger :-/ det borde man ju förutsett...
Självklart så ägnade jag min lunchrast helt i onödan med att gå och försöka handla

Har du en World of Warcraft-karaktär som kan kliva in i webbutiker eller hur gick det till när du gick dit? ;)

Eller var det webbutiken som faktiskt inte kunde leverera inom en 4-6 dagar som de säger?
 
Har du en World of Warcraft-karaktär som kan kliva in i webbutiker eller hur gick det till när du gick dit? ;)

Eller var det webbutiken som faktiskt inte kunde leverera inom en 4-6 dagar som de säger?

Nä... det är klart... kanske lite förhastad besvikelse...

... men jag tycker att det är onödigt att lägga ut den på hemsidan innan man har den i butik. I butiken visste dom att ingen butik i Sverige hade fått den än, och sannolikt inte webbshopen heller... så frågan är om dom klarar att hålla utlovad leveranstid?

Tror många gör som jag... dv s rekar på hemsidor och sen går och klämmer lite i butik, och förhoppningsvis handlar.
 
Jag tycker det är helt ok att lägga ut på webbshop innan man har i butik, så länge det framgår att det är skillnad mellan webbutik och gatubutik, vilket det ju inte riktigt gör på Naturkompaniet.
Och så länge man inte ljuger om sin leveransmöjlighet, vilket vi inte vet om de gör.

Jag har ju själv råkat ut för en webbutik vars utbud snarare var en önskelista än saker de kunde leverera, och det är inte roligt.
 
Jisses vilka priser, jag är till 99% säker på att det går att få tag på billigare inklusive frakt från t.ex. England.
 
De hade bättre priser, Large kostar t.o.m. fyra kronor mindre där än vad Regular gör på Naturkompaniet.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jörgen Fjaderlatt.se Intryck av NeoAir Lättpackning 11
honkydory Thermarest Neoair - Första intrycken Lättpackning 23
jorgenl33 Pyreneerna i april/maj Lättpackning 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.