ressällskap gbg- sydnorge 10dgr.

Den 23.7 skall jag cykla från Göteborg, c.a10 dagar mot strömstad svinesund kristiansand i Norge, färja till danmark och sedan Göteborg. Det är planerat för tältning, men vandrarhem går också att ordna. Räkna med en kostnad på 1500 kronor för färjor och övernattning ( tält). Därtill kommer mat för 10 dagar och jag tänkte mig 2 dagar på krokstrands dansfestival i början av resan som inte är inkluderat i kostnaden.

North sea cycle route har jag tänkt följa. Det ser ut som jag eventuellt blir ensam på min färd och jag undrar om jag inte kunde finna någon här som det kunde passa att hänga med. Jag blir jätteglad om någon tjej anmäler intresse eftersom jag är tjej själv, men en kille är inte helt helt ute heller.

Jag bor i Mölndal/ Göteborg, läser på Chalmers och har länge sett fram emot denna resan då det är underbart att vara ute i naturen många dagar i sträck. Relativt vältränad och ser fram mot 6 timmars cykeldagar- allt kan diskuteras givetvis.
Skulle vara roligt att få många svar,
Viveka
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.