Dagens rea-tips (allmänt)!

Om man prenumererar på Xxl.se nyhetsbrev så får man 25% på nästan allt.
Ett bra exempel är:
SYNMAT HYPERLITE M terracotta M (färg: Orange, storlek: M) för endast 891,75:- då det redan från början är nedsatt.

Hur får man den rabatten? Jag har deras nyhetsbrev och där står ingenting om någon generell rabatt.

[EDIT]
Eller jag missuppfattade kanske. Var det vid ett specifikt tillfälle?
 
Alewalds har bra pris på längd-, skridsko- och turutrustning. Finns nätbutik men har du möjlighet besök gärna den fysiska butiken. Oerhört kunnig personal inom friluftsliv.
 
Låter som du jobbar där?

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Nix. Är i en helt annan bransch.
Kanske lite missvisande att skriva bra priser, kanske kunde uppfattas som dom alltid har det. Det jag menade är att dom just nu har rea. Tex kostar fischers turskidor 2500 istället 3600.
Jag handlar nästan uteslutande på nätet men vid en del köp är det verkligen en fördel att få hjälp i en butik och möjlighet att pröva sig fram.
Just Alewalds är dessutom mycket behjälpliga med att beställa andra storlekar / modeller mm från leverantör om dom inte skulle ha hemma. Den servicen har jag inte alls upplevt dom gånger jag frågat de stora nätbutikerna (Outnorth och Addnature).
 
I ett sorgligt inlägg vill jag tipsa om att Vått och torrt i Sundsvall har öppet sin sista dag idag. Kläder är på 50% och prylar på 60% rabatt eller om det var tvärtom. Fanns rätt mycket kvar i butiken vid halv elva.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.