F.E.M

mrbjornen@telia.com ()

Gäst
ISTÄLLET FÖR ATT SITTA OCH (LALLA) FRAMFÖR DATAN PROVA PÅ FJÄLLRÄVEN EXTREME MARATHON I BJÖRKLIDEN I AUG.
ÄR SJÄLV ANMÄLD TILL FEM 30.
 

Annelie

Gäst
Var, när, hur ??!

Hej !!


Istället för att bara skryta om att du är anmäld kan du väl berätta lite mer för en (eller flera) nyfikna !! Vilka grenar ingår, och hur och var anmäler man sig. är det en lag-eller individuell tävling ???
Please answer så kanske vi ses där.


MvH
/Annelie
 

Martin

Gäst
Läsa om FEM

Hej


Om du vill läsa om FEM, Åre-x, TEO. Dvs svenska multitävlingar
så kan du gå in på www.multisport.nu


MVH Martin
 

mrbjornen@telia.com ()

Gäst
INFO OM F.E.M BY MR BJORNEN

HEJ ALLA+ANNELI
Jag ber om ursäkt för mitt hårda sätt att uttrycka mig,men strunt samma här kommer lite härlig tränings info om F.E.M .
F.E.M är en bergsmara på 3,5,eller 7mil som går under 2.dagar.
Detta härliga arrangemang anordnas i Björkliden(runt 20:e aug)
Har ej fått 99-års papper ännu,under tävligen tar du med den utrustningen du själv väljer dvs.LÄTT!utr.+säkerhets utr.
F.E.M 30 har 1300m höjd skillnad medans F.E.M 70 tex har ca:1800m höjd skillnad.Man tävlar i 2manna lag.
Hoppas denna lilla info ger dig lusten att gå in på www.marathon.se och välja F.E.M och söka mer info.
Vi ses i björkliden, håll utkik efter BJÖRNÈN och HEDBORG.
MVH:mr bjornen
 

Joakim

Gäst
Kuta, gå, lunka

Det är bara att kuta, gå, lunka. Glöm inte bra vätskebälte (inget mjukt, för svårt fylla på i bäcken, ta bälte med typ fyra små plastflaskor, köpes på löplabbet), ett gäng energikakor och en massa pasta. Vi käkade 3 middagar vid lägret efter första dagen! Packningen går att få ner till 5-5 1/2 kg, låna lättviktsprylar av polare. Klipp liggunderlaget. Ta med en liten (rikgtit liten) kamera. Då har man en bra anledning att stanna lite nu och då och plåta. Lycka till!


-Joakim
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.