Stort knivintresse - välj din favoritkniv

clindh

Forumvärd
Städat upp lite i "Tradera-ärendet" - det där blir bara tjafs och spårar ur tråden. Rekommenderar att det tas med Traderas kundservice istället, och att den som skall köpa först läser omdömen och bildar sig en egen uppfattning.
 
Städat upp lite i "Tradera-ärendet" - det där blir bara tjafs och spårar ur tråden. Rekommenderar att det tas med Traderas kundservice istället, och att den som skall köpa först läser omdömen och bildar sig en egen uppfattning.

Gärna meddelande till de som du radderar för, jag felsökt varför ett inlägg jag vet, jag postat, inte finns på sidan...

Sedan dyker din förklaring upp Christer, dåligt gjort!

Så Admins förbättringsområde är bland annat kommunikation ut till respektive användare som hen soppar inlägg för!
 

clindh

Forumvärd
Det gick max 5 minuter medan jag gick runt och städade lite, det var lite utspritt. Normal moderering meddelas bara i tråden, men har någon gjort sig skyldig till någon värre fel/regelöverträdelse så meddelas det vid sidan av. EOD.
 
Måste fråga

så jag inte går omkring och känner mig dum eller utanför.

"Sedan jag köpte min första GEC så har jag inte burit något annat" Vaddå, General Electric Carbon eller...?

"så meddelas det vid sidan av. EOD." Vaddå, Extra Ordinarie Deed ...?

Jag har missat listan med vanligt förekommande förkortningar :( eller är det bara de invigda som ska förstå vad som skrivs? ;)
.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.