Sverigetrampet - 240 mil självsvält

Halaj!

Jag blev jätteförvånad när han berättade att han direkt efter målgång drog i sig en flôtig pizza!
Man skulle ju tänka sig att han skulle mjukstartat igång systemet igen med lite soppor och sånt först, men nejdå!
Å andra sidan verkar det som grabbarna har järnkoll på kroppen och dess funktioner, så jag kan inte tänka mig att de skulle ha missat en sån grej.

//T
 
Efter långvarig svält är ett par burkar barnmat med fesusbakterier grejen för att få igång magen snabbt.
Har svultiet några gånger på längre kurser samt ofrivilligt då det inte funnits mat.
Man längtar så efter riktig mat att det är bara att köra på.

go tur
 
Sportdryck

Lite roligt att Simon jobbar som leverantör av sportdryck samtidigt som han har visat att han inte behöver det när han cyklar hårt 15 dagar i sträck (utan mat och sportdryck;-)
 
Det var det fånigaste jag hört.

"Äventyrare" idag gör fan allt för att få minsta lilla uppmärksamhet.

Vad blir nästa steg? Gå baklänges med foppa-tofflor upp för Kebnekaise med 7 tama getingar och endast äta jordnötter på vägen.

Haha!! En sån expedition är jag faktiskt beredd att sponsra!
 
jag tycker att det är lite kul med folk som utmanar sig, en av mina favoriter var the iron cowboy som förra sommaren körde 50 ironman på 50 dagar i 50 delstater..
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...