Bo och sova Tält, Sovsäckar, Hotell?

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-04-28, 19:06
alaskaaa alaskaaa är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Henkes Visa inlägg
VIlken sajt handlar du ifrån? jag tycker lev.kostnaden är låg och bra, men samtiigt lite tveksam till om den stämmer. Fick själv iof betala bara 15 euro från tyskland, men har nästan inte hittat nån annan som varit i närheten av det priset..
Skärmdumpen är från http://www.ultralightoutdoorgear.co.uk/
Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 23:42
Henkes Henkes är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av alaskaaa Visa inlägg
tack..ja det verkar ju som att portot inte är mer än 5 pund för tex ett z-lite liggunderlag till Sverige. Då skulle jag ju tjäna hundra spänn på att köpa det där...intressant...
Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 17:21
alaskaaa alaskaaa är inte uppkopplad

Sådär ja, nu är beställningen gjord och jag känner mig supernöjd. Det blev ett Terra Nova Laser competition främst eftersom det väger mindre än hilleberg, kostar mindre och samtidigt har gott rykte. Dessutom är det ju sommarvandringar som är min grej. Däremot vill jag skydda mig bättre mot mygg (och helst knott), vad ska jag investera i för typ av nät? Och tältpinnarna har fått en del kritik så jag undrar om det är klokt att byta ut dom..
Svara med citat
Gammal 2012-05-02, 10:57
erito erito är inte uppkopplad

Grattis, hoppas du blir nöjd!
Själv valde jag ett Marmot tält och fick hem det förra veckan. Satte upp det på gården i helgen och det var mycket enkelt att montera/demontera och fint konstruerat. Hade rejäl vind förra natten också, men det står stadigt.

Nu är ju detta ett stort tält för att få med ungarna också (Marmot Limestone 4P) men jag valde det framför Hilleberg, m.fl inte bara för priset. Marmot har väldigt bra ventilation, konstruktion och utrymme. Inte lättaste tältet, men det verkar vara helt rätt för oss
Bra pinnar, "footprint" och reflexpunkter på fästen till linorna. Funderar på att komplettera med reflexlinor, men det kanske inte behövs då man lätt ser vart linorna sitter ändå.

Köpte från trekkinn.com , det blev nästan halva priset mot svenska webb-butiker....
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:54.

Logga in

Utsidans Butik:

Banff Mountain Film Festival

Ditt pris: 150 kr

Friluftsguiden

Björklidens Fjällanläggning I Storslagna vyer
En svensk vinteridyll med mäktiga berg
Aquilo Kayaks, exklusiva havskajaker sedan 1998
Hos oss på Aquilo Sport hittar du Kajaker till låga lagerpriser.
Connos kajak
Vår-REA allt ska bort!!