Det beror nog på storleken (både på byxorna och kängorna).
Ett par byxor i strl M går precis över ett par Lundhags Pro strl 43.
Lite meckigt är det men det funkar.
/M
Det beror nog på storleken (både på byxorna och kängorna).
Ett par byxor i strl M går precis över ett par Lundhags Pro strl 43.
Lite meckigt är det men det funkar.
/M
Hur täta är de där Packaway'sen egentligen,går det att vada om man drar ett band/rem om vristen?
peter
Eftersom jag själv aldrig lyckats få tätt m regnbyxor + kängor, så vore det intressant att se hur de gör som lyckas. Detta test var ju s a s negativt... Men, hur stringent är metoden egentligen? "Man får ju inte ta saker som inte är med på tur" och så tar du bältet kring ena foten. Vad ska du ha runt andra kängan? Kompisens bälte?Ja så var det testat!
Man får ju inte ta saker som inte är med på tur, så jag snodde det inbyggda bältet från mina byxor, två varv runt, och även kardborreförslutningarna.
...
Svaret är: Nej, det är inte nog tätt att bara snöra byxorna runt fotleden, skarven blir inte tät (med enkla medel.)
MVH / Tomas![]()
Strykarräven;333056 sa:Eftersom jag själv aldrig lyckats få tätt m regnbyxor + kängor, så vore det intressant att se hur de gör som lyckas. Detta test var ju s a s negativt... Men, hur stringent är metoden egentligen? "Man får ju inte ta saker som inte är med på tur" och så tar du bältet kring ena foten. Vad ska du ha runt andra kängan? Kompisens bälte?![]()
Någon som vet vart man kan få tag i stället? Verkar som om de slutar att sälja det (i medium).
/ Richard