Naturen i fokus

Jag är inte uppväxt med vandrarkängor och Trangiakök, men tycker att det är härligt att vistas ute i naturen. Gillar att plocka bär och svamp, och att fiska.

Användarnamn: mathog

Intressen: Friluftsmat, Fiske, Vandring, Bär & svamp, Foto

Mitt nya liggunderlag: PAC Ether:Thermo6 Long

Idag fyndade jag ett uppblåsbart liggunderlag på Intersport inne i stan i Örebro. Jag gick och klämde och kände på deras underlag så helt plötsligt låg det där med röd prislapp. Jag vet absolut inget om vilka liggunderlag som är bra, men det var nedsatt från 600:- till 390:- och det kunde jag inte motstå. Dessutom är det mycket kompakt, och kommer att rymmas hur bra som helst i min stora rygga.

Mitt nyinköpta ultralätta tält

Äntligen har jag fått mitt ultralätta tält levererat från England. Ett Terra Nova Laser Competition. Jag hade ju lite bestyr med att välja tältet. Det finns många tält att välja mellan. Nu har jag även provat att slå upp tältet några gånger, och tycker mig ha fått upp det med godkänt resultat. Jag har även övernattat med det i trädgården.