Rockar livet i Annelistyle.

Användarnamn: Anneli

Föreläsning med expeditionsmiddag i Göteborg - Välkomna!

Exklusivt event – föreläsning med Anneli Wester, expeditionmiddag står uppdukad och långt samtal vid bordet, endast 15 platser!

Jag testar ett nytt koncept med en polare på coola Sally Bazar, ett annorlunda eventföretag i Göteborg med massa glädje och möjligheter. Exklusivt med endast 15 platser, så här gäller det att bestämma sig snabbt! Det är deras event så ni måste anmäla er till dem.

Varmt välkomna!
Anneli

L I F E R U L E S K V Ä L L
Med hjälp av glädje, självdistans och total nakenhet delar Anneli Wester med sig av sin starka livsresa på ett sätt så det är omöjligt att inte beröras. Från sexuella övergrepp till vanvård i psykiatrin, juristexamen, maraton och besök i 70 länder och dessutom magiska världsrekord på Himalayas toppar och slutligen till att lita på mänskligheten och kärlek igen.

Anneli delar frikostigt med sig av sina tankeknep denna kvällen. Hur hon har lyckats och råd som går att tillämpa i det egna livet omedelbart - all kraft ligger i livet själv tillgängligt för alla att börja använda – Anneli ger er konkreta redskap och nycklar som skapar möjligheter och verklig förändring också i ert liv med början direkt under föreläsningen!

H J Ä L P  E N  D R Ö M !
Anneli har en dröm om att tälta på toppen av ett 8.000-metersberg. Hon har gjort ett försök i Pakistan men avbröt pga. av snöförhållandena. Några dagar efter föredraget åker Anneli till Nepal för att reka och förbereda inför nästa försök, nästa års äventyr då ett filmteam dessutom har fått förtroende att följa med på en av hennes drömresor – då hon alldeles själv och utan hjälp ska försöka tälta på toppen av 8201 meter höga Cho Oyu. I Nepal ska hon också träna på att stilla sitt sinne hos Kung Fu-nunnorna i Katmandu och för att pimpa livet med glädje åka long board på Himalayas sluttningar. Under kvällen erbjuds ni att hjälpa Annelis dröm att bli verklighet och också få följa med på hennes drömresa genom att få ert namn eller företagslogga tryckt på hennes expeditionsbyxor och hennes unika tält som hon ska ha med upp på Cho Oyu.

I N F O R M A T I O N
Boka din plats!
Exklusiva 15 st. platser finns.
Reservation, kan komma att ställas in vid färre än 8 bokade platser. Alla bokningar är bindande.
Maila din bokning till info@sallybazar.se senast 14 aug.

Datum: Tisdagen 19 augusti kl. 17,30- ca. 21,30
Plats: Sally Bazar studio, Ånäsvägen 20, Göteborg
Pris: 995 kr inkl. middag

Kvällen börjar med middag. Annelis spännande expeditionsmat står uppdukad!
Anneli föreläser om sin äventyrliga livsresa och delar med sig av sina mentala knep.
Kvällen avslutas med samtal och frågor kring bordet utan sluttid, sen går vi hem full av nya möjligheter!

Under kvällen erbjuds ni att både hjälpa och följa med på en stor dröm – för 8.201 kr får ni er företagslogga tryckt på Annelis expeditionsbyxor och hennes unika tält.
Privatpersoner får sitt namn för 1.500 kr.

A N N E L I  W E S T E R
För er som undrar vem Anneli Wester är - här är en artikel om hennes unika livsresa i Magasinet Filter. Varning, det är mycket starkt.

F A C E B O O K
Här är ett facebookevent.

SYRIA will rise again! Del 3

Anneli Wester åker tillbaka syriska gränsen för att hjälpa till med de syriska flyktingarna.

Gömde ju alldeles bort att göra klart det här! Här kommer del 3 från syriska gränsen tidigare i år. Skulle åkt dit igen häromveckan, biljett var köpt och allt, men var tvungen att ställa in. Nästa vecka blir det en sväng tillbaka till Nepal. Men här är tredje del en av resan till syriska gränsen tidigare i år. Jag är i Reyhanli precis vid syriska gränsen, vid den gränsövergång där flest flyktingar lämnat Syrien.

Jag gör som de andra delarna, lägger in mina Facebookinlägg och bilder. Välkomna att följa mig där, länk längst ner i inlägget. Det är lite mer live-känsla och väldigt mycket mer respons och liv där.

Här är del 1 och här del 2 för er som vill ta det från början.

SYRIA will rise again! Del 2

Den turk-syriska gränsstationen precis utanför stan är om jag förstått det rätt den gränsstation där flest flyktingar tagit sig ut ur Syrien. De flesta tar sig vidare. En del stannar här. Startar ett nytt liv.

SYRIA will rise again! Del 1

Anneli Wester åker tillbaka syriska gränsen och bloggar på plats!

Packar. Minipackning. Det blev inte ens 5 kilo. Och hälften behöver jag egentligen inte. Funderar på att köra micropackning och slänga ut den halvan.