Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Så där ja.nu är det återigen investerat i grejer som ska göra vandringen lättare och tillvaron bekvämare. Det tar nog aldrig slut: Började i våras med att jag skaffade en lätt ryggsäck,följt av att ... 5 kommentarer
britts blogg
Hög och klar luft,solen värmer gott på dagen efter att det är riktigt kyligt på morgonen. man är inte bortskämd med sånt väder så ofta nuförtiden. Förut var det ofta nattfrost och is på vattenpölar i ...
Fyra semesterveckor är slut. Idag har jag varit på jobbet igen. Kroppen har varit där i alla fall. Själen följde visst inte med hem. Var blev den kvar nån stans? Har den fallit på knä i backen ...
Fjällfunderingar...
300 år sen Carl Linnéus-Carl von Linné- föddes, 275 år sen han gjorde sin lappländska resa. Så vitt jag vet var han i Lappland bara en gång. 30 år sen, drygt, jag reste till Lappland första gången, ... 1 kommentar
Inte ett paddeltag denna helgen: slarvigt. Men vi har lekt lite geocaching i alla fall. Vid Hovs Hallar. Fint! Vid Dagshög. För er som inte vet ... 1 kommentar
Kajaknördar
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3223 visningar (4v)
3076 visningar (4v)
2932 visningar (4v)
2636 visningar (4v)
1977 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.