Blogginlägg

Ett dygn i stormens grepp (2)

Det var på vindsidan och från huvudändans absid som de egendomliga ljuden kom. Jag drog upp innertältets blixtlås några decimeter och kikade ut. Yttertältet var öppet på den sidan och fladdrade i ... Läs mer.. 11

Ett dygn i stormens grepp (3)

Efter att det andra avsnittet var publicerat ringde telefonen. Det var Anders som hade läst mina skriverier, bägge delarna. Han medgav att det var spännande skrivet. Men han hade också kritik. – Du ... Läs mer.. 10

Fem år och 500 mil på Sörmlandsleden

Idag (21/4 2017) är det på dagen fem år sedan jag satte mig på tåget från Eskilstuna för att tjugo minuter senare stiga av på den öde perrongen i Hälleforsnäs och springa de fem milen tillbaka till ... Läs mer.. 4

En vandreblog/blok...

Jeg sætter meget stor pris på de forskellige inspirationskilder som utsidan byder på - forum, blog og artikler - og derfor vil jeg gerne bringe nogle af mine oplevelser og erfaringer med denne ... Läs mer.. 1

Packning för nytt äventyr

Jag har länge tyckt att det är mer spännande när barn berättar än vuxna och har lika länge funderat hur jag enklast skulle få dem att berätta och så kom min hustru på att podcast är ett bra sådant ... Läs mer.. 1

Blogga på Utsidan!

På Utsidan kan du lätt skapa en egen blogg för att dela med dig av ditt friluftsliv och annat till Utsidans alla läsare.

Skapa din egen blogg här

Populära etiketter

Bloggar

Fowwes blogg

Fjällvandringar, naturupplevelser och friluftstankar.

Traneving Outdoor

2016 Peak of Denmark 2014 - 2015 Peak of Sweden 2013 Adventure Nights 2012 Årets Näräventyrare 2011. Vi vandrar nästan varje helg ovasettt ...

Trail Stories

Äventyrslöpning på stigar, leder och stiglös vildmark bland fjäll och berg. Alltid med lätt packning!